Facebook, Україна, органік

Share on Facebook

 

Станом на кінець лютого 2012 р. кількість українських користувачів соціальної мережі Facebook подолала планку в 2 млн, склавши понад 2,010 млн. акаунтів.


26

У цю цифру включені користувачі Facebook з України, які хоча б раз на місяць відвідали соціальну мережу.

Темпи приросту в лютому істотно виросли, і є одними з найвищих за весь час спостереження за динамікою зростання, яке ведеться з квітня 2009 р. За 3 тижні українська аудиторія виросла на 13%, в річному еквіваленті – це 700%-ве зростання. З початку 2012 р. українська аудиторія виросла на 20%.

На сьогодні користувачами Facebook в Україні є понад 4% населення.

У 2010 р. кількість українців на Facebook зросла на 400%, а вже через рік, 8 січня 2011 р. подолала позначку в 1 млн. У наступному 2011 р. зростання склало ще 70%.

Українська органічна спільнота також не сиділа склавши руки весь цей час. Перший Всеукраїнський органік журнал «ORGANIC UA» і тут взяв ініціативу у свої руки, ставши першим українським органічним виданням, журналом та порталом, який заявив про себе у соціальній мережі. Півтора року тому було створено сторінку журналу ORGANIC UA у Facebook (http://www.facebook.com/organic.ua). Разом з тим як виростала українська аудиторія користувачів популярної мережі, так само збільшувалось і число людей, які «лайкали» нашу сторінку, тим самим демонструючи свою підтримку та вподобання. Вже за перший рік ми змогли зібрати першу тисячу «лайків». Наступний рік ми так само продовжували активно розвиватись, зокрема однією з новинок стало поширення не лише новин в текстовому форматі, а ще й відео різноманітної тематики: інтерв’ю ключових постатей органічного сектору з популярних телеканалів, думки знаменитостей про органік, а також сюжети з фестивалів та ярмарків. Значно розширилась база читачів і тепер це не тільки поціновувачі з України, але й чимала кількість друзів з інших держав, зокрема: Австралії, Азербайджану, Вірменії, Італії, Росії, США, Мальти, Німеччини, Нідерландів, Туреччини, Грузії, Казахстану, Кореї і т.д. Логічним підсумком стало подолання наприкінці 2011 р. позначки в 2 тис. прихильників ORGANIC UA.

 

Варто відзначити й інших активних членів органічного руху України, які вносять свою лепту в розвиток органічного сектору в державі та світі, намагаються слідувати всім сучасним здоровим тенденціям. Зокрема у Facebook Ви можете знайти діючі сторінки таких компаній та брендів, як: Пан Еко, Органік Стандарт, Органик Эра, Natur Boutique, OrganicLife, Етнопродукт, GreenFlow та Еко клуб.

Можливо, хтось не згаданий у цій короткій статті, тому будемо вдячні за Ваші коментарі та доповнення.

Comments (1)
1Friday, 09 March 2012 21:17
Рита
При всем разнообразии интернет-ресурсов об органик, все же отдаю предпочтение и с удовольствуем читаю уже более года Organic Ua.
Спасибо вам! Так держать!

Add your comment

Your name:
Your email:
Comment: