Органічні суші поширюються Європою

Share on Facebook

 

sushi

Мережа французьких суші-ресторанів «Matsuri» разом із подібними суші-ресторанами з Великої Британії та Швейцарії віднині пропонують відвідувачам сертифіковані сталі морепродукти від компанії «Friend of the Sea».

Історія суші-ресторанів «Matsuri», що починається в 1986 р., нині налічує вже 11 популярних закладів японської кухні у Парижі, Ліоні, Реймсі та Женеві, а також 4 спеціалізовані магазини, де продають різноманітні продукти для приготування суші. В усіх магазинах та ресторанах відтепер пропонують сертифікованого органічного тунця, королівського горбиля та австралійського сріблястого горбиля.

Президент мережі «Matsuri» Ерік Вуг пояснює: «Ринок суші та морепродуктів невпинно зростає, а конкуренція – збільшується. Нині компанія «Friend of the Sea» пропонує на ринку перевірену сталу продукцію, яка відповідає потребам вимогливих споживачів. Ще у 2008 р. ресторан «Matsuri» започаткував нову стратегію розвитку. Ми почали думати, як зменшити шкідливий вплив на навколишнє середовище. Вже за два роки ми зменшили викиди CO2 на 16% та повністю перейшли на використання органічного рису в наших стравах. Крім того, ми працюємо над створенням нових 100% органічних страв та нового пакування з вторинної сировини».

Ресторан «Matsuri» створив і власний сайт, на якому споживачі можуть висловити своє ставлення та побажання щодо роботи закладів мережі ресторанів, а також прокоментувати позицію керівництва мережі та його діяльність стосовно захисту навколишнього середовища.

Починаючи з 2011 р., у мережі закладів «Matsuri» у Франції та Швейцарії розпочнуть кампанію навчання своїх клієнтів особливостей сталих практик рибництва та аквакультури.

 

www.fishupdate.com


Цю та інші статті Ви можете знайти на сторінках журналу "ORGANIC UA" 03 (15)' 2011

Add your comment

Your name:
Your email:
Comment: