Tetra Pak прогнозує зростання світової молочної промисловості за рахунок розвитку сегмента ароматизованого молока

Share on Facebook

 

У шостому щорічному звіті Tetra Pak «Індекс ринку молочних продуктів» відзначається різке збільшення попиту на вживання ароматизованого молока з боку споживачів, для яких однаково важливі користь і смак.

 

Нове дослідження Tetra Pak переробки і упаковки харчових продуктів, прогнозує, що в період з 2012 по 2015 рр.. сукупні річні темпи зростання ароматизованого молока, щонайменше, удвічі перевершать темпи зростання білого молока. Споживачі все більше уваги приділяють ароматизованому молоку, пише ІА DairyNews. Розглядаючи цей смачний, поживний і зручний продукт в якості альтернативи іншим безалкогольним напоям, вони тим самим створюють нові можливості для розвитку молочної промисловості.

Ароматизоване молоко - другий за популярністю рідкий молочний продукт після білого молока. У період з 2012 по 2015 рр.. його сукупний річний ріст досягне 4,1%, а обсяги споживання збільшаться з 17 млрд літрів до 19,2 млрд літрів. Основний внесок у це зростання внесуть країни, що розвиваються, які стимулюватимуть виробництво нових смаків і продуктів, орієнтованих на зміцнення здоров'я. Зростання сегменту білого молока за той же період, згідно з прогнозами Tetra Pak, складе 1,7%, а споживання збільшиться з 208 500 000 000 літрів у 2012 році до 219 500 000 000 літрів у 2015 році. У цілому ринок рідких молочних продуктів виросте на 2,4% - з 280 300 000 000 літрів у 2012 році до 301 300 000 000 літрів у 2015 році.

«Біле молоко без будь-яких добавок все частіше сприймається як звичайний продукт, тому ароматизоване молоко дозволяє виробникам молочних продуктів не тільки забезпечити додаткові вигоди для споживачів, але і поліпшити власні результати, - зазначає Денніс Йонссон, Президент і Керуючий директор Tetra Pak. - Крім варіативних смаків, обсягів і форматів упаковки, ароматизоване молоко пропонує споживачам користь, поживні елементи і зручність, які вони шукають у повсякденному житті».

Аналітики Tetra Pak виявили чотири фактори збільшення попиту на даний продукт. По-перше, на нього впливає прагнення споживачів до живильної і здорової їжі, яке особливо посилюється в умовах країн, що розвиваються і проявляється в підвищеній увазі місцевих жителів до молочної продукції. По-друге, урбанізація, яка підвищує рівень добробуту людей по всьому світу і швидкість їхнього життя, призводить до частішого споживання «на ходу» готового до вживання (ЦКУ) ароматизованого молока в зручних порційних упаковках. По-третє, ароматизоване молоко якнайкраще задовольняє бажання сучасного споживача, який завжди готовий пробувати щось нове. І четверте: за допомогою подібної «смакоти» багато хто з них як і раніше тікають від буденної рутини і економічної невизначеності.

«У важкі часи люди можуть дозволити собі витратити трохи більше, якщо знають, що покупка доставить їм задоволення», - говорить Ліббі Костан, Директор департаменту глобального маркетингу компанії Tetra Pak.
За даними Tetra Pak, незважаючи на те що у порівнянні з іншими безалкогольними напоями (і в тому числі з газованими) світові обсяги споживання ароматизованого молока як і раніше залишаються низькими, позитивні уявлення споживачів про користь молока для здоров'я створюють можливості для значного збільшення цього показника.

Очікується, що сукупні річні темпи зростання сегмента ароматизованого молока (4,1%) в період з 2012 по 2015 рр.. втричі перевищать темпи зростання категорії газованих напоїв (1,3%).
Традиційно ароматизоване молоко споживають діти, яким подобається смак цього продукту. Однак Tetra Pak бачить потенціал для розширення даного сегменту за рахунок підлітків і дорослих, яким сучасні виробники пропонують «золоту середину», далекоглядно поєднуючи користь і смак.

«Для тих з споживачів, які прагнуть знайти компроміс між смаком продукту, його властивостями і зручністю, ароматизоване молоко стає все більш популярною альтернативою іншим безалкогольним напоям», - підкреслює Денніс Йонссон, Президент і Керуючий директор Tetra Pak.

Двигунами світової молочної промисловості стають економіки, що розвиваються, особливо - країн Азії та Латинської Америки, де попит на ароматизоване молоко зростає швидше, ніж у Північній Америці і Європі. Як показує дослідження Tetra Pak, 7 з 10 найбільших світових споживачів ароматизованого молока - країни, що розвиваються. На перше місце за обсягами споживання цього продукту виходить Китай, за ним ідуть США та Індія. При цьому підвищення попиту на ароматизоване молоко в період з 2009 по 2012 рр.. відбувалося в основному за рахунок чотирьох країн, що розвиваються: Бразилії, Китаю, Індії та Індонезії.

У 2012-2015 рр.. дана тенденція збережеться. Якщо в 2012 році частка країн у світовому споживанні ароматизованого молока становила 66%, то до 2015 року вона, як очікується, збільшиться до 69%. Вже зараз Китай, Південна і Південно-Східна Азія споживають більше половини світового обсягу ароматизованого молока. Згідно з дослідженням Tetra Pak, в даний час всього на шість азіатських країн - Китай, Індію, Індонезію, Малайзію, Філіппіни і Таїланд - припадає 47% світового споживання ароматизованого молока.

У більшості випадків виробники ароматизованого молока вибирають для своєї продукції картонну упаковку. У 2009 році даний формат був використаний для упаковки 57% готового до вживання ароматизованого молока, в 2012 році цей показник склав 62%, а до 2015-го, згідно з прогнозом Tetra Pak, зросте до 64% ​​(враховуючи порційну упаковку - до 81%).

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: