Добавте оголошення

Правила форума

Правила форума:

 

Призначення
Форум на порталі ORGANIC UA було створено для того, щоб допомогти Вам оперативно отримувати різнотипну інформаційну, ділитися досвідом, висказувати свою точку зору з питань, пов'язаних із органічним виробництвом, землеробством, біодинамікоб, а також суміжними темами. Наш Форум - це діалог коректних висловлювань і поважаючих одне одного людей. Сподіваємось, що спілкування тут буде приємним та корисним для Вас.


Основні поняття, визначення та типи груп

  • · Адміністратори Форуму - учасники, що мають повний набір прав на технічне управління Форумом.
  •   Головний Модератор - учасник, що має повний набір прав з управління всіма розділами Форуму.
  •   Модератор - користувач, що має набір прав з керування підзвітним йому розділом.
  •   Учасник Форуму (користувач) – будь-який відвідувач Форуму, який пройшов процедури реєстрації та авторизації
  •   Бан – заборона на участь в Форумі.
  •   Оффтоп (дослівний переклад «поза темою») – будь-яке мережеве повідомлення, що виходить за рамки заздалегідь встановленої теми спілкування.
  •   Спам – масова розсилка кореспонденції рекламного чи іншого характеру людям, які не висловили бажання її одержувати. Передусім термін «спам» стосується рекламних електронних листів.
  •   Флуд - "засмічення" екрану, беззмістовні висловлювання, численні повторення одного й того ж символу або елементу, хаотичний набір різних букв, цифр або всього разом.
  •   Флейм - обмін повідомленнями в інтернет-форумах і чатах: словесна війна, яка не має жодного стосунку до початкової теми. Повідомлення флейму містять особисті образи, і часто направлені на подальше розпалювання суперечки, сварки. Іноді застосовується в контексті тролінгу, але частіше флейм спалахує просто через образу на віртуального співрозмовника, порушення Правил Форуму.

 

Загальні положення

  1. Кожний учасник під час реєстрації на цьому Форумі погоджується з його Правилами.
  2. Незнання Правил або нерозуміння не звільняє учасників від відповідальності за свої дії.
  3. Ці Правила можуть бути змінені в будь-який момент адміністраторами Форуму шляхом додавання нових повідомлень або редагування старих.
  4. Основною метою Форуму є обговорення тем, відкритих у відповідних розділах та у відповідності до цих Правил.
  5. Цей форум будується на принципах поваги честі та гідності учасників форуму, неприпустимі дискримінації в будь-якому вигляді.
  6. Основними мовами спілкування на Форумі є українська та опціонально – російська, англійська, польська.
  7. Усі учасники Форуму мають рівні права та обов'язки, незалежно від їх віку, статі, національності, місця проживання, часу реєстрації на Форумі та будь-яких інших обставин.

 

Учасники мають право

  1. Переглядати повідомлення на Форумі та створювати власні повідомлення, теми та голосування.
  2. Цитувати повідомлення або частини повідомлень інших учасників під час створення власного поста, редагуючи (вибираючи потрібні фрагменти повідомлення), але не змінюючи текст початкового повідомлення, що використовується.
  3. Брати участь в дискусіях, полеміках чи обговореннях, висловлювати власну думку з питань, розглянутих в тій чи іншій темі.
  4. Використовувати всі наявні засоби та функції форуму для створення та редагування тем та повідомлень, включаючи створення теми для голосування, вставки посилань на Інтернет-ресурси, файлів та зображень тощо (у випадках, передбачених цими Правилами).
  5. Користуватися сервісом персональних повідомлень для спілкування особистого характеру з користувачами, якщо це не порушує правила.
  6. Ставити будь-які питання адміністраторам та модераторам Форуму, що стосуються роботи Форуму, роз'яснення певних правил або техніки та принципів роботи Форуму в порядку, визначеному цими Правилами.
  7. Повідомляти про порушення правил форуму адміністрації, написавши персональне повідомлення або скориставшись іншими наявними засобами для інформування про порушення.

 

Учасникам форуму забороняється

  1. Використання нецензурних висловів.
  2. Образа та дискримінація учасників за будь-якою ознакою, вступати в суперечки та провокувати їх, а також піддаватися на провокації.
  3. Розповсюдження та публікацію приватної інформації про користувача та повне або часткове відтворення елементів приватної переписки з ним/нею без його/її згоди.
  4. Публікація повідомлень або тем, що містять образи на адресу будь-якого народу та країни, а також таких, що ображають мову, історію, культуру, традиції та інші національні цінності будь-якого народу та країни.
  5. Публікація тем або повідомлень, що носять характер заклику або пропаганди протизаконних або протиправних дій, висловлень, що містять прояв національної, расової, релігійної або будь-якої іншої нетерпимості, пропаганду екстремізму та фашизму, наркотиків та наркотичних речовин.
  6. Використання в нікнеймах нецензурних висловів та слів, а також свідомо підмінювати символи в імені з ціллю копіювання.
  7. Ім'я нового користувача не повинно містити адреса сайтів.
  8. Створення тем або повідомлень, що рекламують товари, послуги, мережеві ресурси, якщо дане рекламне повідомлення або тема не отримала спеціального дозволу від Адміністрації.
  9. Прямі лінки на інші ресурси Інтернету.

10. Повторне введення одного й того ж повідомлення (теми), а також фактичне дублювання одних й тих же тем під іншими назвами.

11. Публікація тем і повідомлень, що мають характер флуду.

12. Зловживання режимом Caps Lock, великим розміром шрифту чи кольором при публікації повідомлень.

13. Використання будь-яких порушень, що описані в цьому розділі, при публікації підпису та аватару.

14. Використання можливості режиму особистих повідомлень, а також e-mail учасників для розсилання спаму

15. Створювання тем, що вже обговорювались на форумі, тобто дублікатів. Перед тим як створювати нові теми, скористуйтеся пошуком по Форуму.

16. Створювання тем, що наперед провокують флейм.

 

Крім цього, не схвалюються: 

  1. Не інформативні повідомлення та безглузді заголовки тем.
  2. Повтори питань, що вже обговорювалися раніше.
  3. Створення однакових тем в різних розділах Форуму.
  4. Зловживання цитуванням.

 

Представники Адміністрації мають право

  1. Редагувати, видаляти, переміщувати теми або повідомлення в певних розділах у відповідності до своїх прав та правил форуму, редагувати профіль користувача, застосовувати санкції та інші заходи з контролю над повідомленнями та темами в рамках своїх прав.
  2. Позбавляти права писати повідомлення, банити учасника у випадку не дотримання учасником Правил Форуму.

 

Санкції за порушення правил

  1. Як санкції за порушення Правил Форуму адміністраторами й модераторами можуть використовуватися:
  •  винесення усних попереджень
  •  позбавлення права на публікацію повідомлень
  •  бан (заборона на участь у Форумі )
  1. Вибір санкції також як і виключення із правил залишаються на розсуд Адміністрації .
  2. Дії Адміністрації не обговорюються й не підлягають оскарженню. Якщо Ви з якої-небудь причини не згодні із санкціями Адміністрації, повідомте їм про це за допомогою приватного повідомлення. Будь-яке обговорення дій Адміністрації розцінюються як флейм, і до ініціаторів таких обговорень застосовуються відповідні санкції.


Інформація

Статистика:
 
Всього тем:
46
Всього опитувань:
0
Всього повідомлень:
12
Повідомлень на цьому тиждні:
1
Інформація про користувача:
 
Всього користувачів:
384
Останнім зареєструвався:
AlesiaT
Користувачі онлайн:
0
Гості онлайн:
178

Онлайн: 
Немає користувачів онлайн