Спокійна музика і освітлення зменшують апетит клієнтів

Share on Facebook

 

Вчені з Корнельського університету в Нью-Йорку з'ясували, як впливають музика і освітлення на поведінку відвідувачів ресторанів швидкого обслуговування.

 

162В одному із закладів фастфуду для експерименту частину приміщення прикрасили картинами, рослинами, приглушили підсвітку, а також доповнили атмосферу негучною музикою. У цій частині ресторану, як з'ясувалося під час експерименту, гості їли повільніше і при цьому споживали на 18% менше калорій, ніж ті клієнти, які перебували у звичних умовах. На вибір страв незвичайна обстановка при цьому не вплинула.

На думку авторів дослідження, неяскраве світло і тиха музика сприяють тому, що відвідувачі ресторанів отримують більше задоволення від їжі, а, значить, і від відвідування ресторану. Втім, наскільки доречно тривале перебування гостей в закладах фастфуду, дослідники не уточнюють.

Джерело: http://kava.lviv.ua

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: