
Мережа французьких суші-ресторанів «Matsuri» разом із подібними суші-ресторанами з Великої Британії та Швейцарії віднині пропонують відвідувачам сертифіковані сталі морепродукти від компанії «Friend of the Sea».
Історія суші-ресторанів «Matsuri», що починається в 1986 р., нині налічує вже 11 популярних закладів японської кухні у Парижі, Ліоні, Реймсі та Женеві, а також 4 спеціалізовані магазини, де продають різноманітні продукти для приготування суші. В усіх магазинах та ресторанах відтепер пропонують сертифікованого органічного тунця, королівського горбиля та австралійського сріблястого горбиля.
Президент мережі «Matsuri» Ерік Вуг пояснює: «Ринок суші та морепродуктів невпинно зростає, а конкуренція – збільшується. Нині компанія «Friend of the Sea» пропонує на ринку перевірену сталу продукцію, яка відповідає потребам вимогливих споживачів. Ще у 2008 р. ресторан «Matsuri» започаткував нову стратегію розвитку. Ми почали думати, як зменшити шкідливий вплив на навколишнє середовище. Вже за два роки ми зменшили викиди CO2 на 16% та повністю перейшли на використання органічного рису в наших стравах. Крім того, ми працюємо над створенням нових 100% органічних страв та нового пакування з вторинної сировини».
Ресторан «Matsuri» створив і власний сайт, на якому споживачі можуть висловити своє ставлення та побажання щодо роботи закладів мережі ресторанів, а також прокоментувати позицію керівництва мережі та його діяльність стосовно захисту навколишнього середовища.
Починаючи з 2011 р., у мережі закладів «Matsuri» у Франції та Швейцарії розпочнуть кампанію навчання своїх клієнтів особливостей сталих практик рибництва та аквакультури.
Цю та інші статті Ви можете знайти на сторінках журналу "ORGANIC UA" 03 (15)' 2011
< Попередня | Наступна > |
---|