Низькокалорійні страви збільшують виручку

Share on Facebook

Мережі, що збільшують частку низькокалорійних страв у меню, забезпечують собі зростання продажів і трафіку відвідувачів, вважають американські експерти.

517

Ресторанні мережі, що пропонують більший асортимент низькокалорійних страв, демонструють кращі фінансові показники, - до таких висновків прийшли експерти Гудзонський інституту (США).

У дослідженні взяли участь мережі фастфуду, в числі яких McDonald's, Wendy's, Burger King, Taco Bell, і формату fast casual, такі як Applebee's, Olive Garden, Chili's і Outback Steakhouse - в цілому 21 мережа з сумарною виручкою $ 102 млн. Спостерігаючи за ресторанними операторами протягом п'яти років, експерти виявили, що мережі, що збільшували частку низькокалорійних страв в меню, тим самим забезпечили собі зростання продажів на 5,5% і трафіку на 10,9%. У операторів, що скоротили «низькокалорійне» пропозицію, ці показники зменшилися на 5,5% і 14,7% відповідно.

В якості низькокалорійних в рамках дослідження розглядалися основні страви харчовою цінністю не більше 500 калорій, напої - не більше 50 калорій на 8 унцій (приблизно 226 г), салати, закуски і десерти - не більше 150 калорій.

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: