Зростає ринок органічного йогурту

Share on Facebook

 

Ірландська органічна молочна компанія «Glenisk» звітує про збільшення обсягів продажу органічного йогурту на 27% у 2011 р., сягнувши 14 млн євро.

 

йогурт

Компанія, розташована у графстві Оффалі, нині контролює 90% органічного ринку йогурту в Ірландії. Частка органічного ринку в межах загального ринку йогурту в цій країні зросла вдвічі порівняно з 2008 р. і становить 11%.

У той же час французький молочний гігант «Danone» започаткував 5 років тому органічний бренд «Les 2 Vaches». У 2011 р. обсяги продажу органічного йогурту «Danone» зросли до 20 млн євро, зайнявши 16% органічного ринку йогуртів у Франції. У 2012 р. експерти очікують, що показники значно зростуть.

У США «Danone» є другим найбільшим виробником йогуртів, займаючи 25% ринку. Їхнім найпопулярнішим продуктом є органічний грецький йогурт під маркою «Oikos», який виготовляють на фермі «Stonyfield». Обсяг продажу цього йогурту в 2011 р. становив 15% від загального об’єму продажів компанії. Зважаючи на високий попит на органічний грецький йогурт, «Danone» випустила дитячий органічний йогурт «YoKids». Тим часом продажі традиційного конвенційного йогурту цієї марки скоротились на 16%.

 

Цю та інші статті читайте на сторінках Всеукраїнського органік журналу "ORGANIC UA" 09-11 (25)' 2012

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: