Philips сподівається на здорові технології

Share on Facebook

 

Дедалі більше людей в усьому світі обирають для себе здоровий спосіб життя, тож на світових ринках з’являються технології, які покликані допомогти у боротьбі зі старінням, стресом та болем.


28

Просування саме таких технологій є новою стратегічною метою компанії Royal Philips Electronics, яка сьогодні намагається компенсувати ті збитки, яких вона зазнала у не дуже успішному 2011-у році.

Жорстка конкуренція та відсутність попиту на техніку відчутно вдарили по прибутках компанії, а в період між березнем та вереснем минулого року вартість її акцій знизилася вдвічі.

"Знеболювальне"В умовах жорсткої конкуренції, Philips поступово відмовляється від технологій, за якими компанію знав увесь світ, бо вони не в змозі вивести її зі скрутного становища. Зокрема, це стосується тих сфер, де компанія була однією з найсильніших, - аудіо та відеотехнології.Навесні минулого року Philips вирішила продати 70% акцій свого бізнесу з виробництва телевізорів китайській компанії TPV, що виробляє телевізори та комп’ютерні монітори, із можливістю пізніше придбати решту акцій.

Проте відмова від "телевізійного" бізнесу далася Philips нелегко, а сам процес виявився аж занадто болючим та повільним.Купівлю акцій компанії узгодили ще навесні, проте до офіційного завершення цієї угоди ще далеко.

А це свідчить про те, що генеральний директор Philips Франс Ван Хутен все ще не відмовився від пошуку альтернативного "знеболювального" для своєї компанії.

Ефект Facebook

Сьогодні в рамках головної стратегії виходу з кризи, Philips зосередилася на виробництві приладів для самолікування, що мають на меті покращити самопочуття споживачів.

Компанія переконана, що сьогодні в усьому світі стрімко зростає кількість людей, які прагнуть придбати легкі у використанні та недорогі прилади, які допомагають покращити здоров’я та зовнішній вигляд.

Доросле населення планети, що живе у мегаполісах сучасного урбанізованого світу, зіштовхується із цілою низкою проблем, вирішити які можна за допомогою сучасних винаходів, переконаний Пол Кемпбелл, керівник напрямку інноваційних технологій Philips.

Пан Кемпбелл розповідає, що сьогодні людям звідусіль нав’язують бажання гарно виглядати, і називає це "ефектом Facebook".

Люди хочуть мати гарний вигляд, каже пан Кемпбелл, саме тому Philips покладає багато надій на продаж продукції на кшталт антивікового лазеру, що розгладжує зморшки, або спеціальної електричної зубної нитки, де замість щетини використовуються струмені повітря.

Здорове харчування

Здоров’я та гарне самопочуття – це набагато більше, ніж просто краса, запевняє пан Кемпбелл. "Ми живемо соціальним, сповненим стресом життям та постійно маємо робити кілька справ одночасно", - каже він. Однією із запорук гарного самопочуття є здорове харчування. 

Запропонувавши своїм покупцям прилади, за допомогою яких вони зможуть готувати здорову їжу, Philips сподівається покращити не лише здоров’я своїх прихильників, але й фінансові показники своєї компанії. Наприклад фритюрниці, котрі смажать за допомогою повітря, або прилади для виготовлення соєвого молока, де соєві боби розминаються за допомогою спеціальних електричних лез, вже приносять чималі прибутки компанії – і не в останню чергу через вихід компанії на китайський ринок.

А з такими проблемами сьогодення як надмірна вага та високий тиск і серцево-судинні захворювання, цей напрямок бізнесу обіцяє чималі прибутки, переконані у Philips.

Гарний сон та відпочинок

Гарний сон сьогодні також є тим, що можна продати чи купити. Серед приладів, які сприяють здоровому сну, - лампа для покращення настрою, що допомагає подолати зимову хандру, або ж світовий пояс, що усуває хронічний біль у спині. Обидві технології базуються на експертних знаннях у сфері освітлення, які компанія Philips накопичила за довгі роки присутності на світовому ринку освітлювальних приладів.

А оскільки сьогодні ціни на медичне обслуговування зростають, дедалі більше людей вдаються до самолікування, тож і попит на подібні пристрої зростає.

Занепокоєння інвесторів

За останні кілька місяців вартість акцій компанії дещо зросла, проте інвестори все ще відчувають певне занепокоєння. Очевидно, що з минулорічним скороченням штату, а це звільнення 4,5 тисяч робітників, Philips має добре попрацювати, перші ніж інвестори знімуть з неї "карантин". Проте, як стверджує керівництво Philips, сьогодні компанія намагається зрозуміти причини своїх проблем, а не просто прибрати неприємні симптоми свого захворювання.

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: