Учасники «Еко-виклику» від Watsons заощадили природних ресурсів на 360 тисяч гривень

Share on Facebook

13 січня 2015р. оздрібна мережа Watsons підвела підсумки екологічного проекту «Еко-виклик», який проходив з 27 жовтня по 8 грудня 2014 року. У проекті взяли участь більше 10000 чоловік по всій Україні.

 

Метою ініціативи було сформувати в українців звичку бережливо використовувати ресурси і показати, що навіть невеликі кроки ведуть до відчутних результатів і допомагають знизити навантаження на навколишнє середовище.

Учасники «Еко-виклику» щотижня отримували підказки від Watsons з раціонального використання ресурсів у повсякденному житті, а також скорочення кількості сміття. Свої досягнення учасники відстежували по щотижневим показаннями лічильників гарячої та холодної води, електроенергії. Всього було введено близько 7000 показників лічильників.

За підсумками проекту, учасникам «Еко-виклику» вдалося заощадити 10 824 м3 води, 483021 кВт/год електрики і 360 141 гривень.

Кількості зекономленої в ході проекту води вистачило б на 82 роки щоденного користування водою однією людиною або, наприклад, прийняти душ 216 480 раз, або ж машинного прання 1082400 кг білизни.

На збережені 483021 кВт / год електроенергії можна 241510 раз закип'ятити електрочайник або повністю забезпечити електроенергією 26 приватних будинків на рік.

 

Ігор Дідок, маркетинг-директор Watsons Україна: «Ми раді, що велика кількість людей зважилися прийняти участь у «Еко-виклику » і змінити свої побутові звички. Отримані дані про заощаджені за 3 тижні ресурси показують, що проект дійсно приніс практичну користь. Це вселяє оптимізм, адже якщо кожен зробить крок у бік більш обдуманого використання води, електроенергії, ми зможемо істотно знизити масштаби експлуатації природних ресурсів в Україні».

Олена Пометун, науковий керівник акції та директор організації «Вчителі за демократію та партнерство»: «Еко-виклик - це історія про те, як можна успішно перевести рітейл на ефективні рейки і вийти на прямий зв'язок з кожним покупцем. Розробники знайшли актуальну проблему в суспільстві і відчули: люди готові діяти, щоб вирішити її. Звичайний пересічний споживач приєднався до практичних дій, щоб допомогти країні стати більш ресурсонезалежною, заощадити кошти родини і подбати про довкілля. Проект, власне, тим і цінний, що наочно показав можливість мотивації людей до таких дій. Це приклад ефективної співпраці бізнесу з освітнім проектом, як результат - вдалося добитися не просто інформування і залучення споживачів, а й зміни моделей їх поведінки».

Дані анкети, яку учасники заповнювали за результатами «Еко-виклику» говорять про те, що 98,8% з них мають намір продовжувати економити ресурси і після закінчення проекту.

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: