Популяризація органічного "Євролистка" в супермаркетах Києва

Share on Facebook

 

В листопаді у Києві Федерацією органічного руху України спільно з партнерами продовжується реалізація заходів щодо поширення знань про сертифіковані органічні продукти.

 

320

За фінансової підтримки Німецького Товариства міжнародного співробітництва (GIZ), в рамках Проекту "Сприяння економічному розвитку та зайнятості" Федерація органічного руху України спільно з партнерами здійснює інформаційну кампанію для споживачів з популяризації міжнародного маркування сертифікованих органічних продуктів “Євролисток”.

Для поширення серед широкого кола споживачів знань про органічні продукти, їх переваги порівняно з конвенційними аналогами, роз’яснення, як правильно читати маркування і відрізняти справжні сертифіковані органічні продукти від псевдо-органіку, в найпопулярніших супермаркетах столиці України протягом листопада проходять промо-акції виробників органічних  продуктів. У місцях реалізації сертифікованих органічних продуктів роздаються роз’яснювальні промо-буклети  про  переваги органічних продуктів та маркування “Євролисток”.

У реалізації згаданого проекту приймають участь такі добре відомі в Києві та поза його межами сертифіковані органічні виробники, як ТОВ «Фабрика бакалійних продуктів», ТОВ «Органік оригінал», ТОВ "Етнопродукт" та Торгова Марка Пан Еко.

Згадані пропагандистські акції уже були успішно реалізовані у супермаркетах «Білла» (вул. Гришка, 3) та «Novus» (вул. Бажана, 8).
Промоутери там не лише роз’яснювали, як знайти на полицях  справжні органічні продукти та відрізнити від можливого фальсифікату. Для того, хто купує сертифіковані органічні продукти протягом часу проведення акції, промоутер, одягнутий у форму з «Євролистком», вручає еко-торбу з цінними подарунками: набором органічних продуктів: крупою від «Жменьки», молоком від «Етнопродукту», крупою від «Екород», соком від «Пан Еко» та Всеукраїнським органік-журналом «ORGANIC UA».

23 листопада 2012 р. (у цю п’ятницю) аналогічні промо-акції буде проведено у наступних супермаркетах:

«Мегамаркет» (вул. Горького, 50), «Мегамаркет» (Московський пр-т, 6) та «Мегамаркет» (вул. Сурікова, 3).

А вже 24 листопада 2012 р. (у цю суботу) такі ж промо-акції буде проведено у:

«Мегамаркеті» (вул. Гетьмана, 6) та «Мегамаркеті» (с.Ходосівка, Новообухівське шосе, 1).

Очікується, що завдяки проведеній інформаційній кампанії, не лише споживачі Києва будуть ліпше ознайомлені з перевагами сертифікованих органічних продуктів, більше звертатимуть увагу на міжнародне маркування “Євролисток” при придбанні органічних продуктів, щоб уникнути небезпеки придбати псевдо-органік, але також і мережі великих супермаркетів столиці України включатимуть у свій асортимент більше сертифікованих органічних продуктів вітчизняних виробників та дотримуватимуться рекомендацій органів сертифікації у торгівлі такими продуктами.

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: