Швейцарські бар’єри для імпортного органіку

Share on Facebook

 

Швидкозростаючий органічний ринок Швейцарії відкритий для обмеженого асортименту органічної продукції, виготовленої у країнах, що розвиваються.


641

Екзотичні продукти, які не конкурують з органічними товарами місцевого виробництва, дозволені для імпорту і продажу на місцевому органічному ринку. Органічні виробники інших груп товарів будуть мати суттєві обмеження доступу на швейцарський ринок.

Органічні продукти харчування стають усе більш популярними серед швейцарців, тому товарообіг цих продуктів постійно зростає. Тож не дивно, що навіть іноземні компанії хочуть отримати прибуток від стрімкого росту прибуткового ринку.

Органічний сектор Швейцарії регулює приватна парасолькова організація «Bio-Suisse», яка розробляє та покращує стандарти органічного виробництва у Швейцарії, забезпечує якість цих продуктів, а також представляє інтереси, насамперед, швейцарських органічних фермерів, забезпечує їм доступ на органічний ринок та координує продажі.

Щоб отримати дозвіл продавати свою продукцію у розвинутих країнах, виробники з країн, що розвиваються, мають пройти чимало суворих процедур перевірки відповідності товару, щоб отримати органічне маркування «Bio-Suisse». Зазначимо, що доступ на швейцарський ринок отримають лише продукти, які не вирощуються на території Швейцарії або вирощуються у недостатній кількості, як наприклад ананаси чи авокадо, але й вони будуть представлені в обмеженій кількості.

 

Цю та інші статті читайте на сторінках Всеукраїнського органік журналу "ORGANIC UA" 03-05 (27)' 2013

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: