«H&M» став найбільшим споживачем органічного бавовнику

Share on Facebook

 

Неприбуткова організація «Textile Exchange» звітує, що шведський бренд одягу «H&M», налічуючи 2 700 магазинів у всьому світі, вже другий рік поспіль став найбільшим споживачем бавовнику у світі.


886

«H&M» і надалі продовжує збільшувати споживання органічної бавовни, впевнено крокуючи до своєї мети – стати 100% сталим та органічним брендом одягу до 2020 р. «H&M» використовує сертифікований органічний бавовник у своїй практиці з 2004 р.

«Ми вітаємо «H&M» з тим, що вони знову зайняли лідируючі позиції на ринку споживання органічного бавовнику. Їх амбіційна програма розвитку продовжує підігрівати попит на органічний бавовник та інший сталий текстиль. Вона підтримує фермерів, заохочує інновації, йде у ногу з модою. «H&M» несе моду на стале виробництво у широкі маси. Вони є прикладом того, як застосувати «зелені» матеріали в індустрії моди», – зазначила Ларі Пеппер, виконавчий директор «Textile Exchange».

«Ми плануємо і в подальшому збільшувати обсяги споживання органічного бавовнику, а також маємо плани і надалі інвестувати у проект «Кращий бавовник» і також збільшувати об’єми використання вторинного бавовнику. Бавовник – сировина, яку ми використовуємо найбільше, і наш прогрес у досягненні поставленої мети означає, що ми зробили свій внесок у покращення добробуту і здоров’я людей та навколишнього середовища», – говорить Хенрік Лампа, менеджер зі сталих продуктів у «H&M».

Окрім збільшення обсягів використання органічного сертифікованого бавовнику, «H&M» також розвиває напрям використання так званого «кращого бавовнику». Як активний член організації «Better Cotton Initiative» «H&M» станом на кінець 2012 р. загалом інвестувала понад 2 млн євро у проект допомоги фермерам із вирощування вищих урожаїв бавовнику з низьким використанням води та хімічних речовин через програмні тренінги, проведені організаціями-партнерами «Better Cotton Initiative».

 

Цю та інші статті Ви можете знайти на сторінках журналу "ORGANIC UA" 12-02 (26)' 2013

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: