Австралія: органічний сектор зростає галопуючими темпами

Share on Facebook

 

26 жовтня 2012 р. Асоціація органічних фермерів Австралії представила новий звіт розвитку органічного ринку, який виходить кожні два роки, показує шалене зростання органічного сектора країни, вартість якого становить 1,27 млрд дол. США.

 

877

Прогнозується, що зростання органічного сектора триватиме на рівні 15% щороку, вивівши його у п’ятірку найбільш зростаючих галузей економіки країни, тоді як світові показники зростання сектора сягають у середньому 2-11%. Найбільше зростання виробництва продемонстрували такі галузі, як виноградарство (107%) та молочне скотарство (63%).

Обсяги продажу органічної продукції прямо з ферм зросли у 2010-2012 рр. на 34%, а обсяги продажу органічного м’яса були надзвичайно рекордними. Так, ринок органічної телятини зріс на 111%, сягнувши 72,7 млн дол. США, ринок ягнятини – на 64%, склавши 18,6 млн дол. США, а ринок м’яса птиці – на 15% до позначки 17,8 млн дол.

Споживачі активно підтримують органічний сектор продовольства. Звіт показує, що 1 з 20 покупців регулярно купує органічні продукти, а 2 з 3 покупців принаймні кілька разів купували органік за останні 2 роки. Найбільше споживачі купують органічні овочі та фрукти, тоді як найчастіше – безалкогольні органічні напої.

«Покупці голосують за органік своїми гаманцями, підтримуючи галузь, яка піклується не лише про здоров’я людини, але і про добробут навколишнього середовища, – говорить Ендрю Монк, директор Асоціації органічних фермерів Австралії та співавтор нового звіту. – За останній рік органік купували хоча б один раз 65% австралійців, а більше ніж 1 млн мешканців купують органічні продукти регулярно. Незважаючи на такий успіх, усе ж таки є три бар’єри, які стримують ще більший розвиток сектора – ціна, вільний доступ та довіра до таких продуктів. Проте це вже менші перешкоди, ніж спостерігались у 2010 р., тому ми значно прогресуємо. Наприклад, довіра споживачів до органічної сертифікації зросла, і відповідно їх поінформованість про вимоги стандартів та процедури сертифікації. З 2010 р. ідентифікація логотипа сертифікованого органічного виробництва Австралії споживачами зросла на 25%».

 

Цю та інші статті Ви можете знайти на сторінках журналу "ORGANIC UA" 12-02 (26)' 2013

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: