Швейцарці обирають органічні овочі та фрукти

Share on Facebook

 

У газеті торгової мережі «Соор» опубліковано результати власних опитувань, згідно з якими швейцарці надають перевагу органічним овочам та фруктам.

 

872

Газета поставила питання своїм читачам, які саме продукти з органічним сертифікатом є для них пріоритетними. 65% респондентів відповіли, що вони звертають увагу на органічний сертифікат при покупці фруктів та овочів. Органічні м’ясо та птиця – на другому місці, а молоко та молокопродукти – на третьому. У випадку з вином органічні методи виробництва мають незначну роль у прийнятті рішення про покупку.

Подібне дослідження було проведено газетою вже вчетверте. За цей період пріоритети споживачів дещо змінились. Позиції органічних м’ясних та молочних продуктів зміцніли, а от органічні хлібобулочні продукти та органічний текстиль втратили свою популярність. Проте сертифіковані органічні овочі та фрукти залишились такими ж популярними.

Крім того, у ході дослідження були відзначені відмінності між німецькомовними швейцарцями та мешканцями заходу країни. Ще кілька років тому органік купували переважно споживачі з німецькомовної частини країни. Зараз ситуація змінилась: у всіх досліджуваних групах продуктів переважають прихильники органічної їжі саме з Західної Швейцарії.

 

Цю та інші статті Ви можете знайти на сторінках журналу "ORGANIC UA" 12-02 (26)' 2013

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: