Перспективи органічного сектору

Share on Facebook

 




15 червня 2012 р. у Києві пройшов семінар «Органічна Україна для сталого розвитку», у якому прийняли участь фахівці органічного руху, споживачі, деякі туристи Євро-2012, ЗМІ, інші зацікавлені особи.


134

В процесі спілкування мали можливість отримати відповіді на такі питання, як що таке органічний продукт, звідки він береться і чим відрізняється від традиційного? Хто його виробляє? Де можна купити та отримати консультацію щодо органічних продуктів? Правила органічного маркування, як впізнати органічний продукт на полиці магазина? Органічний продукт як бізнес, законодавча база, перспективи розвитку? Серед інших питань, Голова Правління Федерації органічного руху України Євген Милованов ознайомив присутніх з поточним станом розвитку органічного сектору держави та найближчими планами, зокрема з анонсованим проведенням 08 вересня 2012 р. у Києві на Контрактовій площі Четвертого Всеукраїнського Ярмарку органічних продуктів.

В рамках проведеного заходу пройшла вікторина з розіграшем призів від органічних торгових марок «Пан Еко», «Eкорoд» та інших.

Численні відвідувачі змогли скуштувати смачні смаколики під час проведення одночасного кулінарного проекту Органічна Ферма Майбутнього, де шеф-кухарі пригощали стравами, що готувались з органічного борошна від Екороду та органічних лекварів та ковбас від Пан Еко.

Добавьтe Ваш комментарий

Ваше имя (псевдоним):
Ваш адрес почты:
Комментарий: