Зміцнення органічного логотипу ЄС

Share on Facebook

 

Дворічний перехідний період, визначений для введення в дію нового законодавства ЄС про маркування органічної продукції, завершився. З 1 липня 2012 р. «євро-листок», новий логотип органічного виробництва, є єдиним і обов’язковим для нанесення на етикетку всіх попередньо упакованих органічних харчових продуктів, виготовлених у країнах-членах ЄС.


У країнах, що не є членами ЄС (зокрема в Україні), виробники, які надрукували відповідний пакувальний матеріал раніше, протягом наступного року ще використовуватимуть етикетки зі старим європейським маркуванням. Загалом нанесення логотипа залишатиметься добровільним для продукції без упаковки та імпортованої продукції. Приватні, регіональні чи національні логотипи і надалі залишаються дозволеними і за бажанням можуть наноситись на етикетку поруч з логотипом ЄС.

Органічний логотип ЄС, що у народі називають «євро-листком», було впроваджено 1 липня 2010 р. Аби допомогти операторам органічного ринку підготуватись до нововведень та уникнути масової утилізації заздалегідь надрукованих пакувальних матеріалів, було дозволено використовувати логотип нового та старого зразків протягом двох років, перш ніж «євро-листок» став єдиним обов’язковим логотипом на всіх органічних продуктах. У полі зору логотипа має також розміщуватись інформація з кодовим номером сертифікуючої компанії та країною походження органічної сировини.

Новий логотип, представлений у 2010 р., вже є впізнаваним та для 25% населення Європейського Союзу безперешкодно ідентифікує органічні продукти. «Ми сподіваємось, що надалі логотип ЄС перетвориться на широко впізнаваний символ органічного виробництва на території ЄС, надаючи споживачам гарантії того, що товари було виготовлено відповідно до суворих стандартів органічного виробництва ЄС», – прокоментував єврокомісар з сільського господарства Дачіан Чілош.

Ідея зміцнення органічного сільськогосподарського сектора шляхом введення обов’язкового органічного логотипа ЄС була підтримана державами-членами в 2007 р. Для того, щоб знайти оригінальний дизайн цього логотипа, у 2009 р. Єврокомісія організувала конкурс, у якому взяли участь понад 3 400 студентів з факультетів мистецтва та дизайну. У 2010 р. громадським голосуванням було обрано найкращий варіант, який нині є діючим офіційним логотипом органічного виробництва ЄС.

 

Цю та інші статті читайте на сторінках Всеукраїнського органік журналу "ORGANIC UA" 06-08 (24)' 2012

Добавьтe Ваш комментарий

Ваше имя (псевдоним):
Ваш адрес почты:
Комментарий: