Споживачі голосують за правдиву етикетку

Share on Facebook

 




На ринку натуральних та органічних продуктів спостерігається пожвавлення. Споживачі все більше виявляють бажання витрачати гроші на екологічно безпечні та органічні продукти.

Вони вже морально готові «дещо глибше засунути руку до кишені» та витратити такі рідні зароблені гроші на придбання якісних органічних продуктів харчування чи навіть текстильних виробів.Такі висновки оприлюднив Інститут бізнес-досліджень (Кельн), який у співпраці з інтернет-порталом Stayfair.de провів опитування споживачів. Результати дослідження показують, що сучасні споживачі прагнуть бути ліпше інформованими, зокрема завдяки  правильному маркуванню продукту. Насправді часто екологічно безпечні та соціально «правильні» продукти не завжди можна достовірно розпізнати, наприклад, у зв’язку з тим, що останнім часом значно зросла кількість тимчасового тестового маркування, що, на жаль, часто збиває з пантелику пересічного покупця.

Цю та інші статті Ви можете знайти на сторінках журналу "ORGANIC UA" 03 (15)' 2011

Добавьтe Ваш комментарий

Ваше имя (псевдоним):
Ваш адрес почты:
Комментарий: