«BioFach» вкотре відстояв позиції набільшої органічної ярмарки

Share on Facebook

 




Міжнародна виставка «BioFach» є унікальною платформою для виробників та торгівців органічної продукції, де вони мають змогу представити свої доробки в органічному секторі всього світу.


96

Які інноваційні, креативні та популярні продукти сектор приготував для відвідувачів цього року, можна було дізнатися у м. Нюрнберг (Німеччина) 16-19 лютого 2011 р. на найбільшій у світі міжнародній виставці органічних продуктів «БіоФах-2011».

Головною метою проведення такої події є аналіз поточного стану розвитку органічної галузі у світі та сприяння налагодженню контактів та партнерських взаємовідносин між учасниками органічного руху. Щорічно тут органічні виробники з усього світу презентують власну продукцію у сфері органічного харчування, текстилю та косметики.

Цього року захід відвідало понад 44 тис. осіб з-понад 130 країн світу, зокрема більше 60 учасників органічного руху України. Свої експозиції представили 2 522 компанії з 86 країн світу, в т. ч. три – з України (з Житомирської, Сумської та Волинської областей).

Під час виставки спільними зусиллями фахівців з України, Гани та Нідерландів відбулась презентація органічних шоколадних виробів. Для їх приготування використовувались найкращі сорти какао з Гани та цукор з Парагваю, а наповнювались вони добре відомими сливовим, кизиловим та чорничним органічними лекварами «Пан Еко» з України.

Член Правління «Nürnberg Messe» – головного організатора виставки – Клаус Раттіх відзначив: «Чотири дні пристрасного інтересу в органічному секторі до продукції, майбутніх концепцій і політики, гарний настрій на світовому органічному ринку чітко помітні на території виставки. Понад 80% відвідувачів «БіоФах» досить позитивно оцінюють економічну ситуацію в секторі. Вагомим успіхом можна вважати те, що цього року значно жвавіший інтерес проявили політики. Їх присутність, а також проведення першої регіональної наради представників аграрної політики на «БіоФах» учергове продемонстрували, що органічний сектор формує стиль харчування й екологічне майбутнє нашої планети».

Цьогорічна виставка «BioFach 2011» була багата на новинки та несподіванки: вперше за історію було проведено нагородження експонентів-новачків у конкурсі «Найкращий новий продукт». Нагородження проводилось у семи номінаціях.

Переможців визначали відвідувачі за допомогою карток для голосування, які вони могли віддати найбільш привабливим, на їхній погляд, продуктам у кожній номінації. За результатами було цікаво спостерігати, адже їх показували на стенді біля входу на виставку.
У номінації «Основні продукти» було нагороджено ТМ «Mix-it! Muesli-kit», яка презентувала різноманітні пластівці: мікс із 6 злаків, полуничні, горіхові, шоколадні.

У номінації «Делікатеси та спеції» нагороду отримала компанія «Herbaria Kraüterparadies», що презентувала солодкі спеції для гурманів: суміші для кексів, фруктових десертів, шоколаду і кави, морозива та ніжних мусів.
У номінації «Продукти швидкого приготування» перемогла компанія «Biopolar», яка запропонувала індійські страви глибокого заморожування: карі з куркою та ягнятиною.У номінації «Молочні продукти» високе визнання відвідувачів отримала компанія «Andechser Molkerei Scheitz» зі своїми органічними йогуртами зі стевією.

У номінації «Випічка та кондитерські вироби» перемогу отримала компанія «Honigmayr Bio», яка запропонувала органічний мед: квітковий, липовий, акацієвий, лісовий.

У номінації «Напої» нагороду отримали відразу два номінанти: компанія «Rabenhorst» зі своїми соками та компанія «Neumarkter Lammsbrau», яка запропонувала освіжаючий безалкогольний напій «Orange Cola» зі смаком коли, апельсину та лимону.

У номінації «Натуральні продукти» перемогу отримала компанія «Aries Naturprodukte», яка займається насінництвом та облаштуванням саду та городу, зі своїм насінням овочів та квітів.


Цю та інші статті Ви можете знайти на сторінках журналу "ORGANIC UA" 03 (15)' 2011

Add your comment

Your name:
Your email:
Comment: