PepsiCo має намір виробляти «питні закуски», щоб уникнути реорганізації компанії

Share on Facebook

 

Компанія PepsiCo має намір приступити до створення «питних закусок» з метою збільшити доходи від свого бізнесу з виробництва напоїв, пише газета Financial Times.

 

337

Глава PepsiCo Індра Нуйі не стала розкривати, які саме закуски будуть виготовлятись компанією у вигляді напою, але привела в приклад питну вівсянку, що продається в Бразилії.

«Один з варіантів росту бізнесу з виробництва напоїв - взяти їжу і зробити її питною», - заявила Нуйі.

Заява Нуйі стало ще однією ознакою того, що вона як і раніше виступає проти поділу компанії на підрозділи напоїв і закусок. Деякі аналітики вважають, що акціонери PepsiCo виграють, якщо більш швидко зростаючий блок закусок буде відділений від напоїв.

«Той факт, що PepsiCo є компанією, що виробляє їжу і напої, дає нам більш цілісний погляд на споживачів; які продукти вони їдять, що їм подобається пити, яку частину того, що вони їдять, вони б хотіли зробити напоєм», - зазначила Нуйі.

Раніше неодноразово повідомлялося про плани компанії провести реорганізацію виробництва і створити три осередки, які б відділили харчову промисловість від напоїв в Америці. Стара структура PepsiCo мала два відділення: PepsiCo North America і PepsiCo International, які поєднували ці функції харчового і питного виробництв.

Add your comment

Your name:
Your email:
Comment: