Переможці конкурсу «Біорізноманіття»

Share on Facebook

biodiversity

Наприкінці осені 2010 р. продовольчі компанії, які є лідерами у сфері пропаганди збереження та сталого використання біорізноманіття, були нагороджені преміями «Біорізноманіття 2010». Переможцями конкурсу, церемонія нагородження якого відбулася у Мадриді, визнали неприбуткову організацію «Union for Ethical BioTrade» та глобальну медіа-компанію «United Business Media».

У категорії «Лідерство» було відзначено компанію «Coop», найбільшу ретейлерську групу зі Швейцарії, за підтримку місцевих регіональних продуктів та допомогу органічному виробництву. Журі також високо відзначило креативність освітніх кампаній цієї організації, метою яких є донести проблеми біорізноманіття до кінцевих споживачів. У цій же категорії почесними дипломами було нагороджено роздрібну мережу з Великобританії «Marks & Spencer», рисову компанію «Lotus Foods» із США та компанію «EcoFlora» з Колумбії. Всі вони працюють на збереження біорізноманіття та окремих унікальних видів рослин.

У категорії «Інноваційна діяльність» було відзначено компанію «Unilever», відому багатьма своїми міжнародними продовольчими брендами, за реалізацію проектів, співпрацю з сільськими фермерами, збереження біорізноманіття в Африці, покликану винайти новий вид рослинної олії. Журі високо оцінило прихильність компанії «Unilever» до дрібних фермерів та її партнерство з екологічними громадськими організаціями.

Суддівська колегія конкурсу «Біорізноманіття 2010» відзначила зростаюче прагнення компаній з усього світу до збереження біорізноманіття у харчовій промисловості: «Зважаючи на те, що 2010 р. визнано Міжнародним роком біорізноманіття, здається, ми досягли піку єднання бізнесу та біорізноманіття, який зараз є актуальним як для компаній-виробників, торговців, так і для споживачів.

 

 

Цю та інші статті Ви можете знайти на сторінках журналу "ORGANIC UA" 01-02 (14)' 2011


Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: