Діалог і парадигми сталого бізнесу 2010

Share on Facebook

 

15-16 червня 2010 р. у Мюнхені (Німеччина) з шаленим успіхом відбулася ІІ Міжнародна конференція «Сталий бізнес та споживання 2010». Конференцію відвідало майже 270 учасників із 26 країн світу.


Протягом двох днів експерти, впливові бізнесмени, політики та інші зацікавлені особи конструктивно обговорювали тему розвитку бізнесу та біорізноманіття. Зважаючи на винятково теплу робочу атмосферу та високий рівень прихильності всіх учасників до проблеми, було зрозуміло, що за словами повинні слідувати конкретні дії.

Ініціаторами проведення заходу є Бернард Гайер з «COLABORA», Удо Ценшковський з «Organic Services» та Фріц Лейтш із «ECO-World». 

«Звичайно, ми маємо успіхи, – підсумовує організатор Удо Ценшковський з «Organic Services». – Ми дуже раді, що і такі невеликі компанії, як «Weleda», «Bionorica», «Primavera», «Lavera», і такі корпорації-гіганти, як «Volkswagen», «Danone», «Puma», «Kraft Foods», взяли участь у конференції та готові до більш детальних пропозицій». 

«Наша мета наступного року – збільшити кількість компаній-учасників, мотивувати до дій більше компаній з різних секторів, а також інтенсивніше інтегрувати регіональні компанії», – розповідає інший співорганізатор Фріц Лейтш. 

 www.organic-services.com 

 Цю та інші статті Ви можете знайти на сторінках журналу "ORGANIC UA" 07-08 (09)' 2010

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: