Німеччина:нова система маркування молока

Share on Facebook

 

Останнім часом споживчі організації дедалі частіше критикують незрозуміле маркування продукції на полицях супермаркетів і надають інформацію про відмінність між молоком тривалого зберігання та свіжим. 

 Споживачі часто випадково купують молоко тривалого зберігання, тому що не можуть зрозуміти різницю між різновидами продукту в крамницях. За даними німецької Асоціації органічних виробників та продавців, маркетингові дослідження ринку молока звітують, що органічне свіже молоко зазвичай можна знайти лише в спеціалізованих органічних магазинах.

Щоби забезпечити чітке розмежування в маркуванні різних видів молока, Асоціація розіслала інформаційні буклети для споживачів по органічних продуктових крамницях та великих оптових базах із закликом використати свої торгові площі як унікальні точки продажу справжнього органічного свіжого молока.

Нині вона працює над заохоченням органічних молочних ферм використовувати запропоновану нею нову систему маркування молока, аби забезпечити споживача правильною інформацією про те, який продукт він насправді купує.


Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: