Від високих технологій до органічних ресторанів

Share on Facebook

 

organichni-restorany

Коли мова заходить про органічні ресторани, у багатьох спрацьовують, на жаль, уже створені стереотипи про те, що такі ресторани мають бути надто дорогими, і, відповідно, доступними лише для заможних громадян. Аби розвінчати подібний міф, заперечити твердження про те, що здорова їжа обов’язково дорого коштує, колишній IT-директор вирішив відкрити 40 органічних ресторанів у Бангалорі (Індія), де ціни на органічні страви починаються від всього лиш 50 рупій (1 дол. США).

Компанія «Modak», частина групи компаній «Aspasia», запровадила стратегію просування органічних продуктів у IT-центрі, пропонуючи вегетаріанські тхалі за ціною від 50 рупій, заповнивши нішу закладів харчування середнього класу та закладів швидкого харчування.

Перший ресторан уже було відкрито у престижному районі Koramangala, де здебільшого мешкають IT-професіонали.

«Наша увага зосереджена на 'aam aadmi'», – розповідає Сатіш Бангалор, Голова Правління групи «Aspasia».

Пан Бангалор говорить, що група компаній «Aspasia» планує відкрити 20 ресторанів «Modak», які позиціонуються як заклади харчування для середнього класу, та ще 20 ресторанів «Tulasi» у районі Darshini як заклади швидкого харчування.

До того ж група «Aspasia» розглядає можливість відкрити подібні ресторани, до створення яких планується залучити місцевих фермерів, у містах Tier-II і Tier-III. Для реалізації планів група «Aspasia» планує орендувати ферму площею 40 га, яку завдяки громадським організаціям та молодим ентузіастам буде трансформовано в органічну. «Ми розпочнемо працювати з фермерами з нуля», – підкреслює Сатіш Бангалор.

«Оскільки все більше людей починають турбуватися про своє здоров’я, а також про фігуру, дуже важливо дати таким людям можливість отримати здорову, поживну та доступну їжу», – закликає пан Бангалор.

У планах також відкрити серію висококласних органічних ресторанів під брендом «H3O», хоча керівник групи «Aspasia» визнає, що ресторани преміум-класу є менш привабливими.

Пан Бангалор пояснює, що основна увага компанії зосереджена на виробництві органічних і натуральних продуктів, задовольняючи потреби постійно зростаючого попиту. Головне у цьому випадку – забезпечити точний і вчасний ланцюг постачання продуктів з поля до столу споживача. Для цього група IT-спеціалістів розробить спеціальний алгоритм управління логістичним ланцюгом.

У майбутньому група «Aspasia» планує охопити переважну частину ринку громадського харчування задля подальшого поширення органічних принципів.

 

www.economictimes.indiatimes.com


  Цю та інші статті Ви можете знайти на сторінках журналу "ORGANIC UA" 03 (06)' 2010

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: