Німеччина: 2008 р. органічний сектор зріс до 10%

Share on Facebook

health_04


Органічний сектор у Німеччині зростає, хоч і дещо уповільненими темпами. Маркус Ріппін (Агромілагро) помітив, що ні цього року, ні минулого не спостерігалося зменшення обсягів ринку органічних продуктів. Цей дослідник разом із Ульріхом Хаммом, відомим професором Університету Касселя, щорічно проводять дослідження обсягів органічного ринку. Незважаючи на незначний ріст, обсяг роздрібного ринку органічних продуктів тримався на позначці 22% 2008 р., тоді як обсяг продажу конвенційних товарів зріс на 4% і досяг позначки 57%. Цю інформацію розміщено у попередніх статистичних даних, згідно з якими обсяги продажу органічних продуктів підвищилися з 1,18 млрд Євро до 1,26 млрд Євро. Обсяги продажу конвенційного продовольства зросли з 2,8 млрд Євро до 3,36 млрд Євро. Загальний обсяг продажу органічного сектора 2008 р. становив 5,85 млрд Євро порівняно з 5,3 млрд Євро минулого року. Хамм та Ріппін не спостерігають вагомих ознак падіння ринку органічних продуктів у першій половині 2009 р.

 

Наприкінці липня 2009 р. Інформаційним центром органічного маркування було зареєстровано 3 307 компаній, які виявили бажання отримати органічне маркування для 55 000 своїх продуктів.

Після презентації офіційного логотипа органічного виробництва, що відбулася 5 вересня 2001 р., щодня в середньому 19 продуктів отримують органічне маркування, а також щонайменше 1 нова компанія потрапляє до списку користувачів органічного логотипа.

 

www.bio-siegel.de

 

 


 

Цю та інші статті Ви можете знайти на сторінках журналу "ORGANIC UA" 02' 2009

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: