Японія: система мотивації

Share on Facebook

 

japan

Японія з травня 2009 р. задіяла систему, за якою за купівлю органічних, екологічно безпечних та енергозберігаючих товарів покупцеві нараховуються так звані "екобали", які він згодом зможе "перевести" в товари.

 

Спочатку ініційована міністерством навколишнього середовища система переслідувала виключно екологічні цілі - зробити матеріально вигідною покупку енергозберігаючих та екологічно чистих органічних товарів. Однак з початком економічної кризи в світі і падінням споживання усередині країни акценти змістилися в бік підвищення попиту в країні. Ця міра була включена в урядовий пакет антикризових заходів.

 

Всі товари, представлені на ринку, оцінюються за своїми характеристиками і способом виробництва з точки зору їх екологічності. Враховується не тільки те, наскільки побутова техніка та електроприлади зберігають енергію, воду та інші ресурси при роботі, але на скільки відсотків при їх виробництві використана перероблена вторинна сировина. У результаті товару присвоюється до 5 екологічних зірок. Чим екологічно безпечніший товар, тим вигідніше його купівля. За придбання енергозберігаючих телевізорів, пральних машин, холодильників покупець отримує від 5% до 10% вартості товару в екобалах. Накопичивши бали, покупець зможе перевести їх у товари.



Цю та інші статті Ви можете знайти на сторінках журналу "ORGANIC UA" 01-02 (05)' 2010


 
 

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: