Фінляндія: провідні молочні фірми націлилися на органічний ринок

Share on Facebook

 

finlandorg

Фінська молочна компанія «Valio» планує просування органічних молочних продуктів шляхом розгорнутої рекламної кампанії. Фірма почала брендинг своїх органічних продуктів як окремої групи з початку 2010 р. і вже восени цього року планує запустити на ринок ще й нову продукцію. Нинішній перелік органічної продукції «Valio» становить 14 найменувань.


Близько 9 500 молочних ферм у Фінляндії виробляють молоко для «Valio», з яких 113 є сертифікованими органічними молочними фермами. У згаданій фінській компанії повідомляють, що реалізація органічного молока в першій половині 2010 р. зросла на 10%.


«Arla Foods», найбільша скандинавська молочна група компаній, також розглядає можливість виходу своїх органічних молочних продуктів на ринок Фінляндії. Ця дансько-шведська молочна група загалом пропонує широкий вибір органічних молочних продуктів. Вона є досить успішною на данському ринку, де 30% усього споживаного молока є органічним! Як повідомляє директор групи Hans Åke Hammarström, «Arla» ще не має органічних продуктів на фінському ринку, однак він переконаний у величезному потенціалі цього ринку.


Органічні продукти посіли більш вагоме місце у фінському кейтерінговому та продовольчому секторах. У столиці країни Гельсінкі найближчим часом розпочнеться кампанія підтримки використання органічних і місцевих продуктів харчування в державних установах та кейтерінгових закладах. Наприклад, у так званих денних центрах турботи частка органічних продуктів у стравах має зрости на 50% уже до 2015 р. У гельсінських денних центрах турботи за день споживається близько 18 тис. страв, крім того, ще 55 тис. страв за той же період вживається в інших освітніх закладах.

 

Цю та інші статті Ви можете знайти на сторінках журналу "ORGANIC UA" 09 (10)' 2010

 

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: