Україна: чи будуть супермаркети продавати органіку?

Share on Facebook

 

супермаркети, органік

26 лютого 2010 р. в Інформаційному агентстві «Українські новини» (Київ) відбувся круглий стіл на тему «Що таке органічна продукція, і як цей вид виробництва розвивається в Україні? Чи будуть супермаркети продавати органіку?». Учасниками круглого столу стали фахівці в галузі органічного виробництва, представники супермаркетів та інституцій з безпеки та якості харчових продуктів. У дискусіях взяли участь і відповідали на запитання журналістів Голова Правління Федерації органічного руху України Євген Милованов, керівник Асоціації споживачів органічних продуктів Олена Березовська, засновник Клубу органічного землеробства Петро Трофименко, а також Володимир Лапа (Український клуб аграрного бізнесу), Геннадій Миронюк (Міжнародний інститут безпеки і якості продуктів харчування), представники Міністерства аграрної політики України та групи компаній «Fozzy Group».

У ході роботи круглого столу обговорювалися такі питання: що ж таке органічна продукція; наскільки її споживання корисне для споживачів; переваги органічного землеробства над традиційним; перспективи розвитку цієї галузі в Україні; що необхідно для того, щоб супермаркети активніше долучалися до реалізації органічних продуктів.

Проведений круглий стіл викликав значну зацікавленість у представників преси і телерадіокомпаній, про що свідчили численні запитання до учасників заходу й подальше активне висвітлення в національних ЗМІ.


 Цю та інші статті Ви можете знайти на сторінках журналу "ORGANIC UA" 04 (07)' 2010

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: