Навіть лого «органік» робить їжу смачнішою

Share on Facebook

 

Дослідження американських учених доводять, що споживачі віддають перевагу продуктам, які вони вважають більш здоровими та корисними.


органік лого

Навіть лого «органічний продукт» на упаковці – вагомий аргумент, який спонукає людей вірити, що певний продукт харчування є здоровішим та смачнішим.

У ході проведеного дослідження було залучено 144 добровольці, яким запропонували порівняти органічні та конвенційні продукти: шоколадне печиво, йогурт і картопляні чипси. Насправді вся продукція була органічна, але маркована як «звичайна» та «органічна». Учасники оцінювали кожен продукт від 1 до 9 за 10 параметрами, як наприклад, смак, вміст жиру, калорійність та очікувана ціна за кожен продукт.

Дослідники виявили, що учасники вище оцінили всі смакові характеристики продуктів з органічним маркуванням, навіть коли вони були ідентичні тим, що були позначені як звичайні. Органічні продукти також виявилися менш жирними, не такими калорійними, з більшим вмістом клітковини та значно дорожчими. Крім того, органічні чипси та печиво визнали більш поживними, ніж звичайні.

Американці провели дослідження, аби довести теорію «ефекту ореола» – сприйняття товару через призму попередньої інформації про нього. Результатом експерименту є те, що люди сприймають органічні продукти як більш корисні та поживні, а тому така їжа смакує їм краще.

 

Цю та інші статті Ви можете знайти на сторінках журналу "ORGANIC UA" 05-06 (17)' 2011

Коментарі (1)
1Середа, 17 серпня 2011, 12:17
Петя
Сам обираю органічні продукти і раджу всім іншим

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: