«McDonald’s» і принципи сталого розвитку

Share on Facebook

 

Компанія «McDonald’s» оголосила про перехід на принципи сталого розвитку. Ще в 2010 р. було оголошено, що «McDonald’s» відмовляється від свого фірмового червоного кольору на користь зеленого.


McDonald's

Тепер походження сировини, з якої готують їжу і виробляють упаковку, буде прискіпливо відслідковуватись. Основний фокус – на п’яти напрямах: яловичині, птиці, пальмовій олії, каві та упаковці.

Компанія зобов’язалась не використовувати яловичину з боєнь, що розташовані у долині Амазонки. Не будуть закуповувати і курчат та іншу птицю, вигодувану ГМ-соєю у тій же Амазонці. Каву та деревину для виробництва упаковки обіцяють придбати у сертифікованих продавців.

Окремі зобов’язання «McDonald’s» узяла щодо пальмової олії, на якій смажаться всі продукти: до 2015 р. компанія обіцяє купувати всю олію лише у сертифікованих постачальників, які підтвердили, що дотримуються принципів сталого розвитку. Разом з тим конкурентна мережа «KFC» пообіцяла взагалі відмовитися від використання пальмової олії.

До речі, у лютому 2011 р. два колишні «ветерани» «McDonald’s», що тривалий час займали провідні позиції в компанії, заявили, що відкривають нову мережу швидкого харчування – без вершкового масла, вершків, штучних сиропів та смаження. Мережа «Lyfe Kitchen» з девізом «Люби свою їжу щодня» у цьому році відкриє свій перший ресторан у Пало-Альто (США). Протягом наступних кількох років у США відкриється ще 250 ресторанів мережі.

 

Цю та інші статті Ви можете знайти на сторінках журналу "ORGANIC UA" 05-06 (17)' 2011

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: