Таїландці поклали око на органічний ринок Індії

Share on Facebook

 

Таїландські продовольчі компанії вважають Індію потенційним зростаючим ринком збуту органічної продукції.


«Ми маємо намір освоювати індійський ринок. Ми бачимо Індію одним з найбільших ринків збуту нашої продукції після Китаю, звичайно. Для початку ми проводитимемо виставки наших товарів, аби сприяти поінформованості потенційних покупців і проаналізувати відгуки, – розповідає спеціаліст із компанії «Immuno International». – Наш партнер, компанія «BioAsia», яка є найбільшим виробником органічного рису, також прагне вийти на індійський ринок. Нині ми експортуємо нашу продукцію до Нідерландів та Німеччини. З приводу органічного ринку Індії ми не настільки впевнені, проте буде цікаво його дослідити. Вже після цього ми зможемо подумати і про активне просування нашої продукції на новий ринок».

Нині Таїланд нарощує виробництво органічної продукції. Уряд затвердив Національну програму, в якій говориться про ціль нарощування експорту органічної продукції з 8% до 15% уже в наступному році.

Зазначимо, що молочна компанія «Maeil Dairies» із сусідньої Кореї, яка виробляє понад 300 найменувань органічної продукції для Європи, також уже давно вивчає органічний ринок Індії. Така зацікавленість індійським органічним ринком свідчить про великий потенціал цієї країни в органічному споживанні та виробництві.

Здавалося б, Індія – бідна країна, однак при цьому вона є досить привабливою для експортерів органічних товарів, поки що не доступних для масового споживання. Є над чим замислитися. І, безперечно, брати приклад!

Цю та інші статті Ви можете знайти на сторінках журналу "ORGANIC UA" 11 (12)' 2010

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: