Італійці обігрують гріхопадіння Єви

Share on Facebook

 

Рекламне агентство «Ogilvy Rome» створило для мережі магазинів «NaturaSi Organic», які самостійно вирощують і продають різноманітні натуральні та біодинамічні продукти, друковану рекламну кампанію, у якій звертається до біблійної легенди про гріхопадіння перших людей.


натуральні продукти

Рекламні плакати зображують змію, яка обвиває руку з яблуком, що традиційно асоціюється з плодом Дерева пізнання. Скуштувавши саме його, Адам і Єва були вигнані з Едему.

Причому реклама ґрунтується не на негативному значенні історії зі Старого Заповіту, а навпаки, таким чином показує, що фрукти «NaturaSi Organic» настільки ж смачні та чисті, як у раю. Вони нагадують, що Єва з’їла яблуко, навіть не помивши його.

Нині слоган компанії наголошує: «Не їсти наші фрукти – ось справжній гріх!».

Цю та інші статті Ви можете знайти на сторінках журналу "ORGANIC UA" 12 (13)' 2010

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Ваша адреса електронної пошти:
Коментар: